מלכיאלי: "לא יתכן שיגבילו את אורחות חיינו"

    הפוך על הפוך No Comments on מלכיאלי: "לא יתכן שיגבילו את אורחות חיינו"

    חה"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "לא יתכן שלא יתאפשר לנו לקיים אירועים או לימודים בהפרדה בגלל איזה פקיד. למגזר הערבי אף אחד לא שלח פקחים"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס), שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך", והתייחס להצעת החוק שתאפשר הפרדה בין גברים לנשים באירועים ובמקומות ציבוריים. "בשנים האחרונות יצאה הנחיה ממשרד המשפטים שהפרדה כזו או אירוע רק לגברים או רק לנשים היא אפליה ולכן אינה חוקית. עם הזמן זה תפס תאוצה ובזמן הממשלה האחרונה זה קיבל הרבה יותר משמעות. מאז כל הרשויות המקומיות פחדו לקיים אירועים כאלה ולקיים לימודים בהפרדה במכללות", הסביר.

    "במגזר הערבי יש אירועים כאלה ואיתם אף אחד לא דיקדק", הוסיף מלכיאלי. "רק אצלנו שלחו פקחים ונתנו קנסות. כולנו זוכרים שהייתה את ההופעה של מוטי שטיינמץ לפני שנתיים בעפולה – שכל התקשורת הייתה על האירוע הזה".

    "היות ואנחנו אזרחים שווי זכויות – לא יתכן שיגבילו אותנו ואם צריך לעשות את זה בחוק נעשה את זה בחוק. זה אחד מהדברים שנתקן בע"ה בממשלה הקרובה", הבטיח. 

    הוא התייחס לשאלת התפקידים שתיקח המפלגה: "בש"ס מי שקובע זו רק מועצת החכמים וכל מה שהיא תגיד נעשה. אין אצלנו תדרוכים ושאיפות אישיות ולא כלום. הרב עובדיה תמיד היה אומר שזו לא שררה אלא עבדות".

    עם זאת, הוא הדגיש כי "אין ספק שהנושאים החברתיים אלה הנושאים המרכזיים שאנחנו רוצים לטפל בהם. היית החלטה של המועצת גם לדבר על משרד האוצר במשא ומתן". 



    0 תגובות